Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Majdnem tüdőgyulladás...

2011.03.16. 11:49 - Zsuzska81

Azt hittem, mikor legközelebb jövök, csupa jó hírről fogok majd beszámolni, hogy itt a tavasz, sokat sétálunk, és már nem kell öt réteg ruha. Erre mi van? Igen, egy kicsit tavasz is, de Bálint megint beteg... :-( Nem is akármennyire. Hétfőn kezdett folyni az orra, kedden már csúnyán köhögött is, éjjel pedig hörögve vette a levegőt, így rohantunk reggel 8-ra a dokihoz. Sajnos kicsit piros a torka, megnyúlt a légzése és sípolást is hallott a doktornő, így megint antibiotikum, hörgőtágítók, stb... (de legalább tüdőröntgenre nem kellett mennünk). Komolyan mondom, fél órája már táblázatot készítettem belőle, hogy mikor mit kell bevennie Bálintnak, mert én már nem tudom észben tartani. Merthogy az se mindegy, mikor kel fel reggelente, mert ha 6-7 körül, akkor háromszor kell Spiropentet adni neki, ha később, akkor csak kétszer, mert nyolcóránként kell adni, és ha 8-kor ébred, és este 10-kor alszik el, akkor nem fér bele a háromszor 8 óra... 

Nagyon mérges vagyok. Nem tudom, hol rontottam el, mit csináltam rosszul, miért beteg megint. Az tény, hogy a hétvégén nagyon kiszámíthatatlan volt az időjárás, és alig tudtunk eldönteni, mikor mit adjunk rá. Sütött a nap, de fújt a szél. Ha nem fújt, akkor nagyon meleg lett, de ha jött egy felhő, akkor meg elkélt plusz egy mellény vagy pulcsi. Egyébként azt mondta a védőnő még az előző betegség alatt, hogy túl-vagy alulöltöztetéstől nem lehet tüdőgyulladása. Nekem ez fura, gyerekkoromból rémlik még az a mondat, hogy "Vegyél fel még egy pulcsit, mert tüdőgyulladást kapsz".  Na mindegy most már, bár a későbbiekre nézve jó lenne tudni, hogy mit kéne másképp csinálni. Rétegesen, pamutba öltöztettük minden nap. Igaz, mikor elindultunk Miskolcról, nem gondoltuk volna, hogy két nap múlva 20 fok lesz, így már másnap el kellett mennünk Fehérvárra tavaszi cipőt venni neki. Kaptunk is, de szegénykémnek 12-15 fokban is beleizzad a lába. Mondjuk mindenbe, a nyitott bőrszandálba is itthon... 

Szóval ki vagyok akadva. Ha csak egy sima, orrfolyásos megfázás lenne, nem aggódnék, nem érdekelne, fújt a szél, sütött a nap, megfázott, van ilyen. De ez sokkal komolyabb, és egyfolytában azon aggódom, hogy ne romoljon az állapota. Megyek is, megnézem, nincs-e kitakarózva (2,5 órája alszik, és még csak dél van. Igaz, 7 után felébresztettem a doki miatt). 

Hétfőn vagy kedden kell visszamennünk a doktornőhöz, hogy megint meghallgassa a tüdejét. Tehát megint nem kapjuk meg a 15 hós oltást (holnap mentünk volna beadatni). 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr112743852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása