Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Halihó!

2015.05.07. 11:55 - Zsuzska81

Kegyetlen hónapokon vagyunk túl, és még nincs vége, ezért nem jelentkeztem. Az utolsó hírem ugye az volt, hogy jön a kistesó. :) Nos, megerősíthetem, tényleg jön, kislány lesz, itt mocorog ezerrel a pocakomban (nagyon aktív baba), és bármikor kibújhat. A kombinált tesztünk pozitív lett, a vérvizsgálat alapján magas volt a Down kór kockázata, 6 hét idegeskedés (és egy kellemetlen amniocentézis) után kiderült, hogy semmi gond. Pár hét nyugi (lakáskeresés) után kolelsztázisom lett sajnos, de szerencsére kaptam rá gyógyszert, így annyira nem gyötört meg a viszketés, mint Bálinttal. 

De ez a terhesség teljesen más. Folyamatosan tüsszögök, mint aki magára a terhességre allergiás :) , rengeteget keményedik a hasam, alig kapok levegőt (fekve főleg), légszomjam van,  a baba nagyon skat mozog, néha már azt gondolom, hogy túlságosan sokat, vizesedik a lábam már elég régóta (és fáj nagyon, alig bírok a cipőimbe belebújni), dehát nem is csodálkozom, mivel hónapok óta mást sem csinálok, csak a költözés miatt idegeskedek és rohangálok, ügyintézek, pakolok, dobozolok... stb. Ha nem a kültözés miatt, akkor meg a terhesség miatt. Hihetetlen, hogy mennyire  nem hagynak békén, ha nem a terhesgondozóban ülök az SZTK-ban táppénzes papírért, akkor a védőnőnél, vagy a laborban, vagy a kórházban (NST, flowmetria, UH, beutaló kuncsorgás, dokira várakozás), vagy a doki magánrendelőjében. Mindezt persze busszal + villamossal, hát nem egy nagy élmény. Mindegy, mert így legalább csak 6 kilót híztam, és bebeszéltem magamnak, hogy sokkal könnyebben és gyorsabban fogok így szülni, ha ilyen fitt maradok. :) Ja, meg hát persze itt van Bálint, reggel én viszem oviba, délután én megyek érte, és mióta jó idő van, ovi után órákig a játszótéren vagyunk. Nagyon édes, imádják őt a gyerekek, el se tudnak egymástól szakadni még játszóterezés után sem. Ennek ellenére szerintem jól fogja viselni a költözést és oviváltást. A lakás 71 nm-es, nagyon tetszik neki, első perctől otthon érezte magát ott. Sajnos még minimum egy hónap, mire be tudunk költözni, egyelőre ki vannak cserélve az ablakok (a redőnyöket utólag hozzák, mert elrontották a gyártást...), meg ma megy a burkoló, jövő héten asztalos, utána festő, gázos, vizes. Utána lehetne költözni, de akkor mi már itthon leszünk a kis Blankával, szóval fogalmam sincs, hogy fogjuk megoldani, mert én OTT nem fogok tudni csinálni semmit. Itthon is csak akkor, ha jó kislány lesz, és sokat alszik. :) 

Hétfőn volt az oviban az anyák napi ünnepség, Bálint nagyon édes volt, kicsit félénken mondta a verseket, meg énekelte a dalokat, de nem baj, imádnivaló volt. Legalább nem mellettem ácsorgott, mint tavaly. :) Néha láttam, hogy keres a szemével, aztán megnyugodott, mikor megtalált, mosolygott egyet (amolyan: "ugye milyen ügyes vagyok?" mosollyal,  és mondókázott tovább. :)  Én nagyon büszke voltam rá. :) 

Sajnos gondok is vannak, mégpedig a lábával... TAvaly októberben azt mondta az ortopéd orvos, hogy ugyan van a két lába hossza között bő fél centi különbség, de a gyerekek ilyenkor még gyorsan regenerálódnak, és majd a bal combja gyorsabban fog nőni, mint a jobb, mert érzi, hogy "ő" le van maradva. Menjünk vissza áprilisban. Hát, visszamentünk, de mivel nagyon sokat nőtt Bálint az elmúlt hónapokban, sajnos nem érte utol a bal lába a jobbat, sőt, még nagyobb lett a különbség, sőőőőt, már gerincferdülése is kezd kialakulni. :( Ja, és lúdtalpas is. Írtak fel olyan lúdtalpbetétet, aminek a balosának a sarka fél centivel magasabb, hogy ne romoljon a gerincferdülése. Igen ám, de ilyen betétet egyik gyógyászati segédeszköz bolt se hajlandó adni 7 éves kor alatt, merthogy ellustul a talp, úgyhogy minden nap 2x5 perc talptornára vagyunk ítélve, + kaptunk a balos cipőjébe fél centis sarokemelő betétet. Összesen két darabot.... Épp ma hívtak, hogy még kettőt tudnak adni (hatot rendeltem....), menjek majd érte. Még jó, hogy het 2-3x kinn vagyok a kórházban, nem kell érte külön szaladgálni. Viszont most kell egy csomó új cipő, oviba benti szandi, itthonra papucs, kinti szandi, olyanok, amikbe bele tudjuk ragasztani a talpbetétet (az olyan cipő, amiben belső talpélnél harántemelés van, nem is jó... :(  ). Ja, és vinni kéne úszni, mert nagyon jót tenne a gerincferdülésének, de még egyelőre nem tudjuk megoldani, hogy ki, mikor, hova tudja vinni. 

Na, folyt.köv., ha lesz időm. ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr357438692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása