Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Két szuri... :(

2011.04.01. 15:24 - Zsuzska81

Mégiscsak megkapta mindkét szuriját Bálint csütörtökön... :( Kérdeztem a doktornőt, hogy nem lesz-e gond másfél-két héttel a betegsége után beadni az élővírusosat, de azt mondta, ha most már jól van (és ő úgy látja, hogy csillagos ötös:)  ), akkor mehet nyugodtan mindkettő (én meg megbíztam benne, végülis látott ő már ilyet gondolom). Bálint persze nagyon sírt, a szívem majd' megszakadt. És nem is a szuri fájt neki, hanem hogy erősen le kellett fogni, főleg az MMR oltáskor, mert azt pici tűvel adják, és ha elkapja a karját, oda az egész... Rossz volt nagyon... Úgy sírt, hogy félmeztelenül, egy szál pelusban kapaszkodott a nyakamba, nem is tudtam felöltöztetni, félre kellett vonulnunk megnyugodni, hogy a következő gyerek sorra kerüljön. 

Még egyetlen oltástól sem volt baja, hát ettől péntek délelőtt hőemelkedése volt. Meg kicsit délután is. Tudom, hogy nem szokás hőemelkedésre lázcsillapítót adni, de én bizony adtam egy kis Nurofent, hogy megelőzzük a bajt. Épphogy lenyugodtam a sok betegség után, nem hiányzik, hogy megint lázas legyen.

Ma kimentünk délelőtt Miskolc-tapolcára sétálni, de az a rohadék pelenka átázott (nem bugyis, hanem sima hajtogatós, és kifolyt a pisi...), így egy órányi séta után rohantunk vissza az autóhoz átöltözni, nehogy megfázzon Bálint. Pedig jól éreztük magunkat, bár annyira nem volt jó idő, mint ígérték, de azért nem panaszkodunk, itt északon már ez is csodaszámba megy. :) 

Most Bálint alszik, Gábor a Lidl-ben, én meg megyek angolozni, hogy továbbra is én legyek a csoportban a legjobb. :)) 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1002791381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása