Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Megvagyunk

2011.02.28. 14:15 - Zsuzska81

Pénteken délután megkapta Bálint az utolsó szurit, így már csak a szirupos antibiotikumot kéne beleerőltetni, de förtelmes íze van, szegény köpködi ki, és már sír, ha meglátja a kezemben...  :( De muszáj belenyomni (szó szerint, a Nurofen fecskendőjével szoktuk beletömni a szájába), nehogy visszaessen. 

Hétvégén alig evett, de talán már kezd visszajönni az étvágya. 

Tegnap  délelőtt nagyon jókedvű volt (egyébként is az), de azt vettük észre, hogy folyton fogja a torkát. Nem tudtuk mire vélni, azt hittem, csak viszket neki, vagy ilyesmi. De a délutáni alvás idején is felébredt egyszer, állt az ágyában, és megint nyöszörögve fogta a torkát. Akkor már nagyon ideges voltam, hogy ez már megint mi lehet, ilyen rengeteg antibiotikum után még hogy fájhat a torka?! Aztán végülis visszaaludt (én addig bújtam a netet meg Dr. Spock-ot, de sehol semmit nem találtam, csak nyirokcsomóduzzanatról, de az neki nem kitapintható), és este már nem csinált ilyet. Meg ma sem.

A doktornővel sajnos pénteken nem tudtam beszélni, mert a rendelés legelején az asszisztensnő adta be a szurit, a doktornő 15 perces késéssel jött, aláírta a szirup receptjét, az asszisztens meg kihozta nekünk a váróba. Úgy kiabáltam utána, hogy vissza kell-e még mennünk kontrollra, vagy mi van. De nem tudott értelmes választ adni, úgyhogy holnap felhívom a doktornőt. Azt se tudom, ezt a szirupot meddig kell adni Bálintnak. Bár már nem sok van belőle, sok pocsékba ment, mivel kiköpte, meg kajába adagolva is akartam neki adni, de ki kellett borítanom, mert nem tudtam elnyomni az ízét a gyümölccsel meg mézzel sem. 

Itt tartunk most. Napok óta nem voltunk sétálni, csak a dokiig meg vissza, de nem is merem még kivinni, nehogy gond legyen belőle. Inkább vállalom a szobafogságot. Csak neki rossz, mert láthatóan unatkozik itthon, kellene valami változatosság neki. 

Most kb. fél órája a kiságyában játszik, dumál. Bő egy órát aludt, de nem tudtam visszaaltatni, pedig ez nem sok. Megyek, adok neki ebédet. Én meg iszom egy jó erős kávét, mert 5 perccel azelőtt feküdtem le alvás céljából, hogy felébredt. :(  Most már tudom, hogy ha alszik, én meg pihenni szeretnék, nem szabad egy percet sem elvesztegetni, azonnal le kell feküdni, nem ám ebédelni meg ilyenek...! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr312697690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása