Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

És a betegeskedés folytatódik...

2011.02.22. 11:59 - Zsuzska81

Az csak egy dolog, hogy nekem napok óta fáj a torkom, és rossz a közérzetem, maszkban elmászkálok itthon. De hogy Bálint egyre rosszabbul van, az már kicsit sok...

Múlt csütörtökön voltunk a dokinőnél a 15 hós oltásért, persze nem adta be neki, mert még piros volt a torka, viszont -idézem- a tüdeje csillagos ötös! (Mindig ezt mondja.). Na, ebből a csillagos ötös tüdőből pár óra múlva már remek kis köhögés alakult ki. Pénteken is köhögött egy kicsit, gondoltam azért, mert jön egy új rágófoga, nem is foglalkoztam vele különösebben, adtam neki lándzsás útifű szirupot. Szombaton már 37,2 volt a hőemelkedése (ha ez annak számít -még mindig nem vagyok benne biztos), és folyt az orra szegénynek. Vasárnap ugyanez, csak kicsit erősebben, akkor már be kellett vetni az orrszívót is.

Tegnap volt a legrosszabb a helyzet, a köhögés is, meg az orrfolyás is. Annyira köhögött, hogy nem tudott délután aludni. 14-kor elaludt, nekiálltam megenni a levesemet, 10 perc múlva sírva kelt, alig tudtam visszaaltatni. Megint nekiálltam a levesnek, újabb 10 perc múlva megint nagy köhögést és sírást hallottam a szobájából. Szegényt annyira zavarta, hogy már nem is akart visszaaludni (ennyit az ebédről). Ezzel a 20 perc alvással kibírta este 8-ig -nem tudom, hogy csinálta, két órát szokott aludni-, amikor is újra elaludt vacsi után, de ugyanaz történt, mint délután: köhögés, ébredés, sírás, visszaalvás, köhögés, ébredés, sírás... Pedig tegnap már négyszer kapott lándzsás útifüvet... Megnéztem a Sinecod dobozát is, de azt hurutos köhögésre tilos adni.

Annyira tehetetlen voltam, gyorsan elmentem zuhanyozni, aztán átvittem a kisszobába, és lefektettem a kanapéra magam mellé. Persze nem tudott aludni, csak pár percet, aztán felült, és játszottunk még, könyvet olvastunk, mert nem akart aludni.

Hirtelen felindulásból elolvastam a Nurofen szirup betegtájékoztatóját, azt írta, meghűléses és influenzás betegségeknél is hasznos, hát gondoltam, mi bajunk lehet, adtam neki 2,5 ml-t. Na, ezzel sikerült nagy nehezen elaludni, a köhögés is csillapodott kicsit, csak 3-4-szer keltünk éjjel, de azonnal vissza is aludt szerencsére.

Ki vagyok akadva. :( A doktornőn is (nem hiszem el, hogy csütörtökön teljesen tiszta volt a tüdeje Bálintnak, akkor nem köhögött volna pár óra múlva), meg azon is, hogy mindent megteszünk, hogy megelőzzük a legkisebb megfázást is, erre már majdnem két hete hol mandulagyulladás, hol allergia, hol nátha, hol köhögés. Pedig rengeteg C-vitamint kap, a gyümölcsöt, zöldséget imádja, és már szombat óta kap Béres cseppet is. Nem értem, nem értem... Azt meg főleg, hogy hol kaphatta el ezeket, mivel egyáltalán nem járunk társaságba, főleg nem gyerekek közé. Mérges vagyok.

Ja, azt nem is mondtam, hogy ma már sípoló hangot hallottam, amikor ott ült mellettem, és megfigyeltem, hogy kilégzéskor. Persze irány a net, ahol azt írták, hogy belégzéskor sípolás nem nagy gond, a nátha és köhögés miatt előfordul, de kilégzéskor -hát az már asztma... Na, nekünk már csak az hiányzik.

Délután megint irány a doktornő, hátha tud valami értelmeset is mondani, nem csak a csillagos ötössel jön már megint...

Bálint már lassan nyomelem-és vitaminmérgezést kap... Kap Fenistil cseppet, Calcium-Sandozt, C-vitamint, Cebion multivitamint, Béres cseppet, lándzsás útifüvet, Nasivin orrcseppet, meg néha Nurofent. Egy felnőttnek is sok lenne.

Még jó, hogy épp csütörtökön mondta a védőnő, hogy Bálint a többi gyerekhez képest milyen ritkán beteg.. Aha...

Tegnap kitaláltam, hogy felteszek a teszveszre egy csomó dolgot, amire itthon nincs szükségünk (könyvek, bölcsőpárna, kenguru), de semmit nem haladok vele. A 10-ből hármat sikerült tegnap feltennem, a többit most akartam, de elment a kedvem, miután gondos és aprólékos odafigyeléssel félig feltöltöttem egy könyvet eladásra, és a kis x-szel ezzel a lendülettel kiléptem... Minden elveszett, a türelmemmel együtt.

Angolra is kéne ma mennem, de nem biztos, hogy megyek, halomban áll a vasalnivaló (tegnap akartam, amíg alszik, de nem aludt...), meg nem is volt időm tanulni, csak a leckét írtam meg még vasárnap. El vagyok havazva. Takarítani is kéne, meg főzni valamit holnapra. Jaj...

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr692679311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsibiHanka 2011.02.22. 13:30:56

Szia Zsuzsa!
Olvaslak, és örülök, hogy irtál. Annak már kevésbé, amit.... :-(
CSak azt tudom mondani, hogy fel a fejjel! Ennél már csak jobb lehet!
Én a hurutos köhögésre Stodal szirupot adok a kicsiknek, homeopátiás, nagyon szeretem.
Meg megelőzésre van Aflubin csepp, ez is homeopátiás, ha még akarod bőviteni a listát, bár már igy is sok mindent kap Bálint...
Reméljük nem asztma, de ha mégis az, még kinőheti, ne izgulj!
Irjál, mi volt a doktornőnél!

Puszi
Ági

Zsuzska81 2011.02.23. 20:18:36

@CsibiHanka: Szia!
Köszönöm, aranyos vagy, hogy vigasztalsz. Gondolom, te is túlvagy már ezen párszor. Nehéz nagyon, ez az aggódás kikészít...
Köszi a tippeket, fel is írtam mindet. Minden megoldás érdekel! A homeós szerektől csak azért tartok, mert nem tudom, hagyományos gyógyszerrel együtt adhatóak-e, és milyen hatása van úgy.
Frissítettem a blogot, megírtam, mi a helyzet velünk... :(

Puszi!


süti beállítások módosítása