Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Két hetes rekord!

2011.12.20. 11:13 - Zsuzska81

Két hétig "bírta" Bálint betegség nélkül a bölcsit, ez számomra rekord, azt hittem, már az első héten elkap valamit. Most köhög, náthás, folyik az orra, úgyhogy ma megyünk dokihoz. Gábor is és én is kezdünk benáthásodni, fáj a torkunk és a fejünk... Remek... :( Remélem, karácsonyig elmúlik.

Szóval a héten nincs bölcsi (meg jötő héten sincs, mert zárva vannak), kettesben vagyunk itthon Bálinttal, és olyan édesen eljátszik meg segít a konyhában, hogy bármit meg tudok csinálni tőle. Tegnap együtt kevertük be a palacsintatésztát, ma meg együtt készítettük el a rakott palacsintát. Most is itt autózik, meg favonattal játszik.

Több dolgot is terveztünk a hétre Gáborral (szabin lesz szerdán és csütörtökön), mert előre nem tudtuk, hogy beteg lesz Bálint. Pl. nekem még nincs karácsonyi ajándékom, mármint Gábortól. Nadrágkosztümöt, vagy valami nagyon szép felsőt kértem, amit a színházba fel tudok venni. Ildi nagyit kell megkérnünk, hogy jöjjön el Bálintra vigyázni 1-2 órára. Holnap délután még ideggyógyászatra is mennem kell.

Plusz még anyunak és Feri papának nincs ajándékunk... Ugyanis készítettem valamit. Ami tegnapra gyönyörűen bepenészesedett... :( Nagyon mérges voltam, pontosan úgy csináltam mindent, ahogy a receptben állt. Pedig nagyon jól nézett ki... Annyira, hogy Gábor mikor meglátta, azt mondta, csináljunk magunknak is. Persze azt is ki kellett dobni, az is megromlott... Meg is írom az újságnak, ahonnan szedtem a receptet, hogy b....k meg... Na mindegy, most rohanhatok valamikor a héten ajándékért.

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr863477735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása