Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Nálunk már járt a Jézuska

2010.12.20. 09:55 - Zsuzska81

Az előző bejegyzésben hülyeséget írtam, nem járóka-szerű játékkal sétálgat Bálint, hanem járókeret-szerűvel. A járókával elég nehéz lenne járni tanulni. :)

Pénteken megvettünk mindent, ami még hiányzott a karácsonyhoz, nem is merem összeszámolni, hogy mennyit költöttünk összesen. (De azért jólesett 3 óra vásárolgatás kettesben a Gáborral. Ilyenkor olyan lelkiismeret-furdalásom van, hogy órákra itthon hagyom a Bálintot -persze nem egyedül-, főleg, mikor vagy 20 percig nem is gondolok rá. Hülye vagyok, mi?) Pedig mindenkinek apróságokat vettünk, és mégis... De én még egészen jól jártam azzal, hogy viszonylag magas fizetésből állapították meg a gyedet. Nem tudom, mennyit kapnék, ha minimálbérre lettem volna bejelentve. 

Szombaton délután, amíg Bálint aludt, feldíszítettük a karácsonyfát (nem hazudok, kb. negyed óra alatt - van előnye a félméteres műfenyőnek és a kevés dísznek). Mikor felébredt, már sötét volt, bekapcsoltuk a karácsonyfaizzót, hogy szép színes legyen, mikor meglátja. Nagyon édes volt, csak hüledezett és mutogatott. :) Megjött a Jézuska is mindhármunknak, Bálint kapott egy fürdőjátékot és egy szivacs-építőkockát, én egy telefontokot és egy pizsit (meg még a  telefonomat novemberben, de azt már azóta használom), Gábor pedig szintén pizsit (ő nézte ki magának), egy Adam Lambert CD-t, és az 5 Perc Angol magazint fél évre előfizettem neki. Így legalább nem csak az autós újságait olvassa. :) Jó kis magazin egyébként, én is belenéztem (ugyanis magyarul is vannak benne cikkek).

Bálintnak ma nincs túl jó napja, lehet, hogy azért, mert korábban is kelt, mint szokott, de lehet, hogy a melegfront miatt is. Vagy ő is mérges, amiért nem Takács Nicolas nyerte az X-faktort. :) :)  Elég nyűgös, alig akarja elengedni a nadrágomat. Most a Lívi nagyiéktól szülinapjára kapott kisautóval játszik, beleteszi a cumiját a csomagtartóba, aztán kiveszi. Ez a pakolászás most nagyon tetszik neki, napok óta a szoba egyik feléből a másikba csoportosít át dolgokat. Zoknit, építőkockát, plüssöket, könyveket, papucsokat...stb. 

Már kb. két hete csak egyszer alszik egy nap, de ma lehet, hogy megint kettő lesz belőle. Nem csodálom, én is tudnék aludni. De ha elalszik, nekiállok vasalni. Délután meg megyek fodrászhoz, remélem, nem lesznek sokan. Utálok ott ülni órákig. 

Bálint pár napja felfedezte, hogy van nyelve, és most úgy beszél sokszor, hogy minden második szótagnál kidugja a nyelvét. Próbáljátok ki, nagyon vicces a végeredmény. :) 

Mostanában azt játszom vele, amikor fel akar kéredzkedni az ölembe, hogy elkezdem a hóna alatt felemelni, és úgy teszek, mintha nem bírnám el, csak egy picit emelem el a földtől. Annyira édes, ahogy húzza fel a térdeit, kapaszkodik a pólómba, ő is nyögdécsel és sóhajtozik, és teljesen kétségbe esik, amikor visszateszem a földre. 

Nem tudom, mit akartam még írni. Na megyek játszani ezzel a nyöszörgővel. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr682527452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása