Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Betegség :(

2010.12.09. 13:25 - Zsuzska81

Múlt hét közepén írtam egy bejegyzést, de megint nem mentette el automatikusan a blog.hu, csak az első pár sort. Mire megírtam, és publikáltam volna, teljesen lefagyott, újraindítás után meg szinte minden eltűnt... Nagyon idegesítő, mivel nem sok időm van írni, ha Bálint hagy 20-30 percig, akkor gyorsan írnék, de így... :(

Megjött a Mikulás, talán már vissza is ért Lappföldre, és Bálintnak hozott egy jó kis betegséget. Valószínűleg vasárnap fázott meg, amikor kimentünk Lillafüredre megnézni a Mikulásvonat nevű rendezvényt. Tetszett neki, jól elvoltunk, megnéztük Micimackót, Malackát, Fülest, a Mikulást a rénszarvasaival, Mátyás királyt a hadseregével..stb, de hideg volt, és nem is a ruha alatt fázott át (ötpercenként, megszállottan ellenőrizgettem, hogy nem fázik-e a háta, lábszára), hanem a rohadt új télicipőben fázott fel. Nem gondoltam volna, hogy egy vastag téli csizma alá nem elég a harisnya, kellett volna még pluszban egy zokni is rá. Már Ildi nagyiéknál észrevettem, hogy nagyon hideg a lába, amikor levettük a csizmát, és mivel náluk is hideg van a lakásban, ráadtam a harisnyára még két zoknit, de csak nem akart átmelegedni. Vasárnap este már folyt az orra, hétfő reggelre meg hőemelkedése lett, és köhögött. Felhívtam a doktornőt, hogy jöjjön ki, hallgassa meg a tüdejét, de nem volt hajlandó (nem kap több csokit névnapjára, az biztos...), azt mondta, mehet a C-vitamin, Nurofen, multivitamin, Fenistil, meg lándzsás útifű, ha nem javul, akkor kedden vigyem be rendelésre. MÉg jó, hogy aznap délután itt volt a védőnő, aki mondta, hogy senki nincs szinte beírva tanácsadásra kedd délután, nyugodtan vigyem be a Bálintot, nem lesz tele a rendelő beteg gyerekkel (leginkább emiatt utálok odajárni). 

Hétfőn este már lázas volt Bálint baba, 38,3-at mértünk. Még sose volt lázas, de ezt is el kell kezdeni egyszer. :) Egyébként biztos voltam benne, hogy akkor lesz beteg, amikor anyuéknál felejtjük a hűtőben a lázcsillapító kúpot... Kedden megvizsgálta a doktornő, nem talált semmit, csak hogy kicsit piros a torka, így szerencsére antibiotikum nélkül gyógyulgatunk. Illetve csak szeretném, ha gyógyulna, de sajnos nem látok változást. Még tegnap reggel is, meg este is hőemelkedése volt, a köhögése sem múlik, az orra meg egyre jobban folyik, gigantikus mennyiségű gyógyszer és C-vitamin ellenére is... Hát, mindegy, kimenni úgyse tudunk, fél órája eső esett, most meg hó, na meg nagyon hideget is mondanak hétvégére.

Egyébként szerencsére játszik, eszik, alszik, jókedvű, nem látszik rajta, hogy beteg, csak mikor köhög, meg szörcsög... Meg alig tud inni a cumisüvegből, mert nem kap az orrán levegőt. Legalábbis ma nagyon szenved. Már egy csomószor kiszívtam neki az orrát, meg hol Nasivin orrcseppet kap ( a doktornő ajánlotta, de szerintem nem hat...), hol meg tengeri sóoldatot fújok be neki. Szegény...

Gábor is beteg, ő is több mint egy hete náthás, folyamatosan fújja az orrát, nem tud kikecmeregni belőle. Én meg nem győzöm az 1000 mg-os C-vitamint szedni, nehogy elkapjam tőlük. Legalább én maradjak talpon.

Bálint egyébként amilyen beteg, olyan huncut is. Új játékot talált ki: lefektetem magam mellé, én becsukom a szemem és horkolok, mint aki alszik, ő meg ezzel a lendülettel nagy vigyorral a száján felül, elmászik mellőlem, leül a lábam mellett, és várja, hogy mikor veszem észre, hogy nincs ott. Aztán "felébredek", körülnézek, keresem-kutatom, szólítgatom, aztán "észreveszem", ő meg nagyokat kacag, és menekülne el. De persze nem hagyom, mert annak ellenére, hogy ügyesen lemászik egyedül az ágyról, a játék hevében képes lenne fejjel lefelé levetni magát. :)

Szombaton voltunk vendégségben, a Gábor kollégájáéknál, Tamáséknál. Bálint nagyon édes volt, egyfolytában pakolni akart mindent, ami a keze ügyébe került (végre nem az itthoni, megszokott, unalmas környezetben volt), és felkéredzkedett Tamáshoz is, meg végigsétálták a lakást többször is. Van egy kisvakondos plüss hűtőmágnesük, leszedte  a hűtőről, és ki sem engedte a kezéből. :)

Az elmúlt másfél hét alatt főztem egy csomó mindent (már ahhoz képest csomót, amennyit szoktam), krumplilevest, zöldbabfőzeléket, hentestokányt, tojásosnokedlit, lecsót, na, utóbbin kívül semelyik nem sikerült, nem tudom, hogy lehetek ilyen béna. A Gábor mindegyiket megetette (bár a tojásos nokedlitől ő sem volt elájulva -szerintem az lehetett a gond, hogy teljes őrlésű lisztből készítettem, na meg hogy én mindent alulsózok), sőt, ízlettek neki, de én a főzeléktől pl. szabályosan rosszul lettem, miután megettem, nem esett jól egyáltalán. Bálintnak is ízlett, így sok baja nem lehetett, lehet, hogy én lettem ilyen hárpia. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr592504253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucek79 2010.12.09. 21:45:51

Gyógyulást Mindenkinek aki beteg!
Olyan jó olvasni, hogy mi mindent kinem találtok, miközben egymással játszotok. :) Bár nincs tapasztalatom gyereknevelési téren, de azt gondolom, hogy elég kreatívak vagytok.

Zsuzska81 2010.12.10. 09:05:32

Köszönjük a jókívánságokat!
Á, nem én vagyok ilyen kreatív, egy csomó könyvet meg honlapot elolvastam (és folyamatosan olvasom), hogy mit lehet játszani egy ilyen picivel, mert nem igazán játszik el egyedül, a játékaival, nagyon keresi a társaságunkat, és szinte elvárja, hogy mondókázzunk, lovagoltassuk...stb. (Remélem, ez később változik majd, mert elég fárasztó...)

Pussz!


süti beállítások módosítása