Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Nov. 16.

2010.11.15. 16:38 - Zsuzska81

Bálint baba két nap múlva tölti be első életévét. Tavaly ilyenkor jelentette ki a doki a kórházban, hogy másnap este megindítják a szülést. :) Izgalmas volt. 

Bálint ma korán kelt, már fél 7-kor ébren volt, megreggeliztünk (először ő, aztán persze az én lekváros kenyeremből is kunyerált), elmosogattunk, aztán -mint mindig- jöhet a játék! Új játékot találtam ma ki, behoztam a szobába egy műanyag poharat, kanalat, tányért, meg a fogkefe alakú rágókáját, az ágyhoz támasztottam a kedvenc plüssöket (legalább ötöt), és szépen megterítettünk nekik, főztünk egy műanyag tálban fakanállal ebédet, és szépen egyesével megetettük őket. Utána megitattuk, megtöröltük a szájukat, megmostuk a fogukat :), és lefektettük aludni őket, miután énekeltünk nekik egy altatódalt, és megsimiztük a fejüket. Hát ez Bálintnak nagyon bejött, vagy fél órát etettük-itattuk egymást, aztán meg odafeküdt Mr. Bean mellé a földre. Nagyon édi volt, mostanában sokszor csinálja ezt, hogy játék közben egyszer csak ülésből teljesen előredől, és a földre teszi a fejét, mintha álmos lenne. Még puszit is küld néha előtte, mint aki most tényleg aludni fog ebben a katica-pózban. :)

Nagyon lelkesen utánozza, amit mondunk és csinálunk. Tegnap például séta előtt megfésültem, meg kicsit waxoztam a hajam (fogalmam sincs, ezt hogy írják), ott ült mellettem a fürdőszobaszőnyegen, és ő is elkezdett fésülködni, először csak a kezével birizgálta a haját, aztán odaadtam neki a saját fésüjét. Persze nem úsztam meg, engem is megfodrászolt, úgyhogy a sétára nem sok maradt a gondosan belőtt hajamból... :) 

A beszédismétlés is nagyon tetszik neki, a k-betűs szavakra nagyon rákapott, a karika, a kár-kár mindig sikerül (persze kezdetleges még, de felismerhető). Sőt, mivel mostanában próbálgatja a hangerejét is, és sokszor az eddigi nyöszörgés helyett szó szerint kiabál, ha valamit el akar érni (nem sírva, hanem üvöltve, de nagyon hangosan), mondtam neki, hogy hangoskodás helyett mondja, hogy kérek. :) Elgondolkozva, imádnivaló mosollyal nézett rám, és addig-addig gyakorolta, amíg addig eljutott, hogy "ké". Persze ettől a kiabálás nem fog elmúlni, de édes volt.

Mi a Gáborral készülünk a karácsonyra, na nem fát díszítünk, hanem próbáljuk beszerezni az ajándékokat. Nagy része megvan, de még lesz mi után szaladgálni. Már szó szerint Excel táblát készítettem (nem tudom tagadni a melankolikus személyiségemet :) ), így legalább átlátom, hogy ki, mit, honnan...stb. A "miből" az már más kérdés, azt egy táblázat nem oldja meg. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr712450403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása