Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Fejlemények

2011.02.24. 19:55 - Zsuzska81

Megkaptuk ma reggel a harmadik szurinkat, délután meg átmentünk a doktornőhöz, hogy megnyugtasson, hogy javult az állapota Bálintnak. Igazából javult (már tisztább a tüdeje), de én -gonosz anyuka módjára- inkább a még egy sorozat injekciót választottam, mert egyrészt féltem, hogy nem olyan hatásos a szirupos antibiotikum, és jön a hétvége, másrészt félek a visszaeséstől, harmadrészt meg azt mondta a doktornő, ha tudná, hogy megissza ez a fiú a szirupot, felírná, de elég rossz az íze. Na, itt döntöttem el, ha már így belejöttünk, inkább még három szurit bevállalunk, minthogy esetleg ne tudjam neki beadni szájon át. A doktornő azt mondta, ez a legjobb döntés, csak ő is úgy sajnálja szurkálni... Hát én is... De már csak kettő van hátra, holnap délután 4 órakor már csak egy rossz emlék lesz (remélem). Illetve hétvégén még kell adni neki a szirupot, de az már más, plusz három szuri után már nem fogok annyira aggódni, ha esetleg nem issza meg...

Egyébként azt hallottam, hogy beteg gyereknek nem szabad Béres cseppet adni, rákérdeztem ma délelőtt az egyik doktornőnél, hogy igaz-e, azt mondta, igaz, semmilyen multivitamint és nyomelem-pótlást nem szabad, sőt, hároméves kor alatt nem is ajánlja a Béres cseppet. A délutáni doktornő már azt mondta, hogy másfél éves kor alatt nem ajánlott, utána adható... Na most akkor megint mi van?! Attól függ a gyerekem gyógyszerezése/vitaminozása, hogy melyik orvoshoz tartozunk? Nem egy helyen tanulnak ezek?! Á, ez a legkisebb bajom most... 

Fáradt vagyok már, de a holnapi napot még végig kell csinálni. Aztán pihi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr402688280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása