Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Szertartások

2014.07.16. 15:14 - Zsuzska81

Megvolt a nyaralás, legalábbis a fiúknak. Én hazajöttem vonattal, ők meg ott maradtak Csákváron, és nagyon jól érezték magukat! Kite-oztak a csákberényi domboknál, filmet néztek, lustákodtak, cukrászdába jártak, lovastanyán jártak, stb. Én is elvoltam, de azért hiányoztak. Nem unatkoztam, két nap főztem meg mostam, teregettem, vasaltam, egy nap fodrásznál voltam, meg egy nap kitakarítottam az egész lakást. Meg persze melóztam... 

Bálint imádja a napi rutinokat, a kis szertartásokat. Erről még talán nem is írtam. Reggel öltözünk, ha van időnk még, akkor egy kicsit Angry Birds-özik a telefonomon. Úton az ovi felé szokott enni valamit, túró rudit, dínós csipszet, ropit, banánt, stb. Az oviban átöltözik, elolvassuk az ebédet, és addig nem megy be a csoportba, amíg én ki nem megyek az ajtón. Előtte még integet, puszit dobál, és azt kiabálja: Jó dolgozást, anya! :) 

Délután mostanában az udvaron vannak, sokszor megyek érte úgy, hogy látom kukucskálni az udvar felé. Messziről meglát, odarohan, és megjegyzi, hogy már nagyon várt, már sokszor kukucskált a kapu irányába. :) 

Ovi után általában bemegyünk a Coop-ba innivalóért vagy valami uzsonnáért, aztán hazamegyünk. Amíg én lepakolok, kipakolok, átöltözök, felsöprögetek, stb, addig mesét néz. Aztán ha jó idő van, és mindkettőnknek van kedve, lemegyünk biciklizni vagy játszóterezni. Ha rossz idő van, otthon játszik, gyurmázik, fest, legózik, vonatozik, stb.

A Minimax-on belefutottunk a Transformers/Mentő Botok rajzfilmsorozatba, négy részt sikerült felvenni, és teljesen megbabonázta. Nem is tudom, hányszor nézte végig azt a négy részt. Vettem neki két kicsi, 10 centis figurát, mindkettő kamionná alakul, imádja őket, napokig sehova nem mentünk nélkülük. Kapott DVD-ket is, a Csákvárig tartó hosszú útra. :) 

De most ez a korszak leáldozott, ugyanis Fehérváron a Tescóban Gábor vett Bálintnak egy Minion-os pólót, hát abba teljesen beleszerelmesedett. Láttuk már a GRU-t, de nem emlékezett rá Bálint, így az öcsém letöltötte nekik, és egyik este Csákváron megnézték. A pólón volt egy párcentis Minion figura kartonpapírból, azóta őt cipeljük mindenhova. :) 

Anyuékkal voltunk a tatabányai strandon, nagyon jó volt. Ott láttunk egy családnál Transformers sátrat, hát azóta próbálom beszerezni, de sehol nem kapok. :( Pedig ha sikerül idén is eljutnunk a tengerpartra, nagyon tetszene Bálintnak!

Naszóval, ott tartottam, hogy hazaérünk a játszótérről, akkor vacsi, fürdés. Fürdés után bekuckózunk az ágyba, Bálint kezébe vesz egy kisebb tányérnyi gyümölcsöt vagy egy Actimelt, és meseolvasás közben megeszi/megissza. Utána gyors pisi, fogmosás, lefekvés, mesemondás, és alvás. 

Sajnos még mindig úgy alszik el, hogy ott maradunk mellette mesemondás után. Nem engedi, hogy kimenjünk a szobából, sírva jön utánunk. Erről fogalmam sincs, hogy fog leszokni... Persze, tudom, 14 évesen már nem fogja igényelni, de egyelőre ez van. Ami nem gond, mert imádok hozzábújni (és ő is igényli), de viszont 100%, hogy én is elalszom mellette, és ha fél óra múlva felébredek, akkor már csak annyi erőm van, hogy átmászok a mi ágyunkba, és alszom tovább. Apához már nincs erőm és energiám... :( 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr596513391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása