Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Farsang, névnap, mandulagyulladás

2014.02.19. 15:15 - Zsuzska81

Bálintnak nagyon csúnya mandulagyulladása volt, három álló napig lázas volt. Első nap még állítólag nem látta a doktornő, hogy ronda a mandulája, nem írt fel semmit, Gáborral volt itthon. MÁsnap itthon maradtam vele én, akkor is egész nap lázas volt, visszavittem délután a dokihoz, aki kijelentette, hogy nem is csodálja, hogy lázas, mert nagyon ronda, gennyes, fehér foltos, vörös, duzzadt a mandulája. Nem tudom, miért, de ugyanazt az antibiotikumot kapta, mint amit mindig szokott, meg persze lázcsillapítót. Utána három napig anyóéknál volt, jól meg is ijesztette őket, ugyanis kétszer is elkezdett fulladozni, valószínűleg annyira félrenyelt, vagy egyszerre akart levegőt venni és nyelni, ki tudja. Mindenesetre mind a két fulladozás akkor történt, amikor a varjúja hajával piszkálta az orrát, így anyó fogta magát, és száműzte a varjút, sőt, a haját is jól levágta. :( Bálint is nagyon megijedhetett, mert azóta nem nagyon szereti a varjút, de szerencsére kapott névnapjára egy hatalmas Angry Birds malackirály plüssfigurát, így most az a legjobb barátja. Bár kicsit körülményes lesz mindenhova cipelni.

Ma ment először oviba a betegség óta. Sajnos én is elkaptam tőle, hétfő reggel már nagyon rosszul voltam, bementem dolgozni, de éreztem, hogy nem vagyok jól, így el is jöttem. Azt gondoltam, influenzás vagyok, de a doki szerint csak elkaptam a torokgyulladást (illetve nálam nem mandula, hanem torokgyulladás jelentkezett), de én is kaptam min. 7-10 napra antibiotikumot. Szedem is ezerrel, meg persze az Algopyrint is, mert nagyon fáj a torkom, alig tudok beszélni, enni meg főleg. És még ma délelőtt is hőemelkedésem volt. Holnap már mennem kell melózni, remélem, kibírom ezt a másfél napot, pénteken húzok haza fél 2-kor, és lefekszem. Harmadik napja fekszem az ágyban, tegnap este már kínomban vasaltam, mert már fájt a fenekem a sok üléstől meg fekvéstől. Be is lázasodtam megint estére... :( Ma nem vagyok jobban, sőt... Ráadásul hasmenésem van az antibiotikumtól. Vagy az Algopyrintől. Vagy mindkettőtől. Mindegy is. 

Ma reggel Gábor  vitte oviba Bálintot, életében először vitte reggel, kicsit kétségbe volt esve, hogy mindent jó helyre tegyen és megfelelő ruhákat adjon rá. Nem hívtak fel, úgyhogy biztos sikerült. :) Most délután viszont én megyek érte, kb. fél óra múlva, így be kellett vennem egy Imodiumot. De még így is zuborog a hasam. Ja, és szerencsére szakad az eső.

Holnap lesz a farsang, Bálint doktorbácsi akart lenni, szerencsére kaptunk kölcsön egy orvosi köpenyt, készítettem neki egy fejtükröt, meg van orvosi táskája, biztos tetszeni fog neki. Fél 4-től 5-ig tart a buli, ahova engem három nap táppénz után biztos nem fognak elengedni, így Gábor ma túlórázik, hogy holnap elengedjék. Ez van... Fáj a szívem, hogy nem én leszek ott vele, de legalább valaki ott lesz. Már attól is szar anyának érzem magam, hogy betegen nem én voltam vele itthon (tegnap-tegnapelőtt is anyósoméknál volt), mert féltem az állásomat. :( Nem nagyon tűrik a sok kéredzkedést meg szabadságot, táppénzt meg főleg nem. 

Bálint sok szép ajándékot kapott névnapjára, itthon voltak másfél hétig Emeséék is Svédországból, tőlük is kapott. Nagyon örült mindennek, de főleg a nagy Lego doboznak, amiből kikötőt, hajót, targoncát, világítótornyot lehet összerakni. Ezzel el lesz egy darabig. 

Iszonyú cuki a dumája, behalunk neki néha. Pl. tegnap kérdeztem tőle, hogy mehetünk-e vécére, mivel láttam, hogy nagyon kerülget :) , és tudtam, hogy az antibiotikum miatt négy napig nem kakált. Azt mondja: Menjünk anya, de fogadd el, ha nem jön, akkor nem jön! 

A szeretetét is nagyon ki tudja mutatni, mondja is nekünk, hogy szeret minket, meg ölelget, puszilgat, és szinte bocsánatot kér tőlem, ha nem velem akar aludni, hanem az apjával. Pedig sosem éreztettem vele, hogy haragszom rá emiatt, csak tudja, hogy imádok vele aludni.

Na megyek, összeszedem magam, és elindulok érte az oviba. De előtte beszaladok a zöldségeshez, mert semennyi gyümölcsünk nincs itthon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr225822495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása