Kisfiunkkal az élet

Bálint és mi :)

Friss topikok

  • Zsuzska81: Hát, nem törted le a lelkesedésemet, sőt. Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak mi állunk "rosszul". ... (2012.10.10. 13:01) Újra másik csoport a bölcsiben
  • CsibiHanka: @Zsuzska81: Szia Zsuzsa! Ha nem is rendszeresen olvasom, de ha odajutok, benézek :-) Hanka januárb... (2012.08.02. 11:54) Nyaraltunk
  • Zsuzska81: @Jucek79: Szia! Igen, nehéz az elszakadás, és most épp szüneteltetjük is, ugyanis két hét bölcsi ... (2011.12.20. 11:03) Mikulás, karácsony, bölcsi
  • Zsuzska81: Én is kíváncsian várom, mit fogok írni, mert ebben a melegben nem fog az agyam... :) (30 fok van a... (2011.08.25. 15:59) Kis türelmet...
  • Zsuzska81: Szia! Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni. B... (2011.05.31. 14:26) Éhes vagyok...

Linkblog

Éhes vagyok...

2011.05.24. 10:33 - Zsuzska81

Ma délután 6-ra megyek colonoscopiára, és tegnap délután 1 óra óta nem ettem, mert nem szabad... Éhen vagyok halva. De ez a kellemesebb része a dolognak, ami rosszabbul esett, az az egy óra alatt elfogyasztandó egy liter hashajtó... És ezt háromszor csináltam végig az elmúlt 16 órában... Az íze olyan, mint a limonádénak, amibe cukor helyett véletlenül sót tettek... :(( Remélem, minden rendben lesz este, még sosem altattak... 

Bálintnak kötőhártyagyulladása van, isten tudja, hol szedte össze. Már vasárnap egész nap vakargatta a szemét, tegnap délelőtt is csúnya volt, úgyhogy elvittem a doktornőhöz. Nem akart a két lábán bemenni, úgy félt. :) Kapott rá szemcseppet (jó nagy küzdelem árán sikerül csak cseppenteni a szemébe), már négyszer cseppentettem tegnap dél óta, de még mindig vakarja és vörös is neki. Azt mondta a doktornő, hogy csütörtökre, a 18 hós szuri beadására elmúlik, de ha nem, akkor is be lehet neki adni a szurit, mert csak a lázas betegség az ellenjavallata.

Nem tudom, hogy a meleg vagy a szeme miatt, de elég nyűgös Bálint, semmi sem jó, és alig eszik. Bár most édesen eljátszik a hátam mögött. 

Mára ennyi, nincs energiám írni, sőt, még kigondolni sem, hogy mit kéne írni. A tükrözés után összeszedem magam, és írok normálisan. 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintunk.blog.hu/api/trackback/id/tr52928264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucek79 2011.05.29. 22:15:55

Sziasztok!
Hogy vagytok? Remélem, hogy mindketten jobban vagytok már!
Puszik

Zsuzska81 2011.05.31. 14:26:35

Szia!
Köszi, jól vagyunk, én legalábbis túléltem a dolgot, csak még nem volt időm posztot írni.

Bálint nem bírta a szemcseppet, amit kapott múlt hétfőn, jobban vakarta a szemét, mint előtte (rá van írva, hogy nagyon gyakori mellékhatás a szemhéj viszketése. Ez egy szemcseppnél külön előny, nem?).
Csütörtökön, a 18 hós oltáson azt mondta a doktornő, hogy hagyjuk abba a szemcseppezést, adjak neki Fenistil cseppet a teájába (az olyan, mint az aloe vera, mindenre jó :) ), de nem adott másik szemcseppet. Aminek az lett a következménye, hogy még mindig vörös mindkét szeme, és még mindig vakarja, szóval ma megyünk szemészetre, mert elegem van.


süti beállítások módosítása